Maling udendoers trae Trim

Af Mark J. Donovan


Maleri udendørs træ trim kan møjsommeligt langsom. Skæring med en pensel er en tøvende og besværlige opgave med enhver form for maling job. Men hvis du vil installere nye udendørs træ trimme du kan gøre dit liv en hel del lettere. Når du har købt det udvendige træ trim tømmer, og før du begynder at arbejde med det, præ-male det. Ved pre-maleri udendørs træ trimme du vil spare en enorm mængde af tid, opnå en mere professionel maling job, og bedre beskytte træet. Hvorfor vil du beskytte træet bedre? Fordi, når du på forhånd male det udvendige træværk kan du male alle sider af det, og dermed helt forsegling og beskyttelse stykke tømmer fra fugtoptagelse. Også holde en pensel og lille spand maling nær geringssav, så du kan røre op i enderne af de afskårne udendørs træ trim stykker med maling, igen til helt at forsegle træet. Hertil kommer, når det er muligt købe pre-primet eksteriør trim tømmer. Med enhver form for maling job en primer bør først anvendes.

Hvis du maler udendørs træ trim, der allerede er knyttet til hjemmet, så har du intet andet valg end at bruge en pensel og gøre den traditionelle skære metode. Ved maling udendørs trim Jeg synes det er bedst at bruge en helt ny 2-1/2 tommer brede koniske malerpensel. På den måde er jeg sikker på at have en dejlig skarp og ren pensel kant. Så med mit lille maling spand i hånden jeg starte i toppen af ​​den udvendige træ trim og arbejde min vej på tværs af og ned, til sidst at udfylde den nederste forklæde stykke. Jeg følger denne metode for omkring døre og vinduer, samt langs den udendørs træ trim, der kan findes på siden kanterne af hjemmet. Ved at følge denne proces, jeg kan være sikker på at rydde op enhver utilsigtet maling drypper der kan være sket på hovedhuset sidespor, som jeg arbejde mig vej ned.

Med enhver form for udvendig maling projektet altid sørge for at træet er helt tørt, og at der ikke kommer regn i forventningerne til mindst 24 timer. Den sidste ting du ønsker, er at have kørende våd maling drypper ned langs siden af ​​dit hus sidespor.

Ingen kommentarer: