Ansvarlig og bemaerkelsesvaerdige Resource

Jeg kan lide at handle hos Whole Foods, og i dette forår jeg tog en gratis magasin kaldet \ "Spiselige Columbus \". Jeg fik en chance for virkelig at læse igennem og komme ind i artikler inden, og var overrasket over omfanget og dybden af ​​denne store ressource. Det var et gratis spørgsmål, og jeg håber, det lykkes da det er proppet fuld af ægte haven og fødevareinformation værd at læse. Formatet er ikke et ugeblad, men farverige med masser af fremragende photos.I elskede idéer og de produkter og steder er dem, der virkelig interesserer mig.


Prisen for et abonnement er $ 35 for fire numre om året. Det viser sig, at ikke alene har de et magasin, men for resten af ​​jer, som adgang til dine oplysninger online, er der en vidunderlig hjemmeside.

Spiselige Columbus

Writeups på lokal mad, og landmænd markeder, events og mere end et par lækre opskrifter. Ikke kun for Columbus!

Hvis du er oppe omkring Lake Erie lørdag den 16. juli kan du ønsker at besøge Milano, Ohio er niende årlige Veggie U Mad og Vin Celebration. Find ud af mere, here.There er mange sådanne begivenheder til at sætte på din kalender.



Jeg var ikke betalt, og modtog ingen kompensation for at pege dig til dette - jeg vil bare mine læsere til at drage fordel af noget, jeg ved, de vil elske.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ / / ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
© 2011 skrevet til Ilona Have Tidende. En fremragende blog.

Ingen kommentarer: