Min Vand rettigheder

Mowgli er ked af, ja, stemmer hans bekymringer, om antallet af bade jeg tager. Jeg tager en bad en dag, men hvis jeg har travlt eller dens forskellige tidspunkter i løbet af året tager jeg 2 til 3 om ugen. Med andre ord, jeg tager et betydeligt antal bade. Bade er at Faithsalutes hvad Pilates er at Madonna. Synes overdreven? Synes borderline uetisk? Er fiske hele tørret op et eller andet sted på grund af min bad vane? Måske, men hvis du forstod sine helbredende kræfter, du måske ikke være så hurtige til at dømme.

Under min frue gange, er bade den eneste trøst jeg har. I løbet af vinteren, er de mine varmekilde. Mowgli kan bevidne mine fødder, ansigt, ører og bagside til altid at blive latterligt lavt i temperatur. Under den anden 200 dage om året, jeg bruger det som en kilde til helbredelse eller hvad der kunne mærkes som Self Medicin. Jeg har en stor mængde af angst, er jeg bange, jeg understreger, jeg har lyst til Pilgrim's Progress med en kæmpe kampesten på min ryg. I stedet for at tage stoffer eller blive, hvad jeg håber at være en rigtig sjov døgnet rundt beruset, tager jeg bade. Eller i Christianeze, dens min stille stund.

Jeg er ikke helt finpudset i kunsten at selvforståelsen andre end jeg ved, at jeg højt, så jeg kan være uvidende om, hvorvidt jeg udstråler mængden af angst, jeg rent faktisk føler. Væsentlige, jeg ellevild, yo. Jeg er bekymret og hyped op og ellevild. Hvis jeg siger jeg er ligeglad eller slappe af, eller det er ikke så vigtigt, jeg plejer mener det ... men det bjerg af bekymre jeg forsøger kravle bag kulisserne synes næsten uovervindelige. Dens nogle selvstændige tvivl og en smidgen af utilgiveligt medlidenhed. Og der er min familie og deres lykke og mine venner og deres genvordigheder / ægteskaber / tabte job / familie problemer / dødsfald / etc og Mowgli, og om han er at spise og sove. Sin fortid forseelser, til sin manglende evne til lande et job eller endda finde et job, som ikke vil forårsage mig til at hoppe ud fra en klippe, dens den opgaveliste, at nogle gange ikke får skrevet, fordi jeg ikke kan se det i øjnene, den foruroligende hvis folk tror jeg er idiot, fordi jeg aldrig \ "gjorde det \" (som er så latterligt jeg ved, tro mig ...), sin min frygt for at skabe noget, fordi min kunst ikke vil være god nok, og manglen på kontant for at dække op nogen af ovenstående. Jeg har brug for bad for at holde mig fra helt at miste min evne til at fungere.

Wow, jeg lyder som om jeg har brug for nogle terapi, chokterapi. Jeg tror ikke, dette varierer meget fra, hvad andre hunner bærer rundt på ... men jeg har bade til at hjælpe mig ansigt problemer, få afslappet, få fokuseret, og få varmen.

Faithsalutes de badekar, der har tjent mig godt i årenes løb og de kommende bade og deres helbredende kraft.

PS og Herre, hjælp mig betale min vandregning. Din tilsyneladende dovne tjener, Faith.

Ingen kommentarer: