Taylor Swift er overrasket

Ovenfor er en SUPERCUT samarbejde mellem min ven og kollega Kate Spencer og mig. Vi talte om Taylor Swift's chok over at blive rost i løbet af sidste uges CMA, sagde hun, \ "Nogen bør gøre en SUPERCUT af at hun er overrasket i det offentlige, \" og jeg sagde, \ "forbande dig, fordi nu, at du har sagt at jeg er nødt til at gøre det. \ "Sikke en fucking lidelse. Anyway, vil du bemærke dette er i VH1 spiller - Kate's idé går på Kate's [arbejde] blog, The Fab Life, og der er så mange smuglergods klip op i her, at der er en god chance, det ville være sled fra YouTube , alligevel.

Kritikken i denne video burde være indlysende. Jeg har svært ved at synke Taylor Swift's evig tilstand af chok, men hvad ved jeg? Måske har hun en forfærdelig korttidshukommelse, måske hver meningsløs pris du vinder, og hver stående bifald du modtager føles som første gang. Jeg har ikke vundet nogen meningsløs priser eller modtaget nogen stående ovationer sidst, så jeg er ikke ekspert. Hvad der interesserer mig mest er den måde hendes formentlig uvederhæftigt beskedenhed supplerer formentlig uvederhæftigt bravado vises i Tracie nylige hjuls af Kanye West's mest latterlige on-air øjeblikke. Der er en grund til at de mødte på scenen af 2009 VMAs, der går langt ud over impulsivitet. De to af dem er modsætninger ... i hvert fald udadtil.

Ingen kommentarer: